Skip links

Στόχος

Για το Idean Cluster συνεργάζονται ακαδημαϊκοί κι επιστημονικοί φορείς (Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ακαδημία Νευροεπιστημών) με μία ομάδα εταιρειών εξειδικευμένων στην ανάπτυξη διαδικτυακών πλατφόρμων εκπαίδευσης και στην ανάπτυξη προηγμένων διαδικτυακών εργαλείων πολυμέσων για εκπαιδευτικούς σκοπούς, τα οποία ενσωματώνονται στην πλατφόρμα. Το συνεργατικό σχηματισμό καινοτομίας πλαισιώνουν επίσης φορείς με εκδοτική και εκπαιδευτική εμπειρία, εμπειρία στη διαχείριση, συντονισμό και μακροπρόθεσμο σχεδιασμό έργων καθώς και στην επικοινωνία/ διάχυση και τοποθέτηση καινοτόμων προϊόντων στην αγορά. Ο φορέας αρωγός, με την εμπειρία του εμπλέκεται τόσο στο τεχνολογικό κομμάτι, όσο και στο ακαδημαϊκό και συντονιστικό κομμάτι. 

Κατά το πρώτο 9μηνο του έργου εξελίθηκαν παράλληλα 2 ενότητες εργασίας: αφενός μία ομάδα ακαδημαϊκών, υπό την αιγίδα των ακαδημαϊκών/ επιστημονικών φορέων, καθόρισε το σύνολο του εκπαιδευτικού περιεχομένου που αναπτύχθηκε, σχεδίασε και δημιούργησε το βασικό κορμό του περιεχομένου αυτού, και καθόρισε τα κατάλληλα εργαλεία πολυμέσων που έπρεπε να υποστηρίζουν το περιεχόμενο αυτό. Αφετέρου, οι εξειδικευμένες στην ανάπτυξη διαδικτυακών πλατφόρμων εταιρείες δημιούργησαν τη βασική υποδομή της πλατφόρμας.

Το επόμενο 9μηνο, θα ξεκινήσει και ολοκληρωθεί η ανάπτυξη των πολυμέσων που θα υποστηρίξουν το ακαδημαϊκό περιεχόμενο, και θα πραγματοποιηθεί η ένταξή τους στο περιβάλλον της πλατφόρμας. Παράλληλα θα ξεκινήσει και η ανάπτυξη της μεθοδολογίας εξατομικευμένης εκπαίδευσης, και η ενσωμάτωσή της στις εφαρμογές/ δυνατότητες της πλατφόρμας. Ο μηχανισμός της εξατομίκευσης θα βασίζεται σε μία συνδυαστική στάθμιση που πραγματοποιεί η πλατφόρμα (μέσω αλγόριθμων που θα αναπτυχθούν για το σκοπό αυτό) μεταξύ της θεματικής ενότητας, της χρονικής διάρκειας, της πολυπλοκότητας, των γνωσιακών προϋποθέσεων και του τύπου μάθησης που υποστηρίζει κάθε μεμονωμένο εκπαιδευτικό εργαλείο και του γνωσιακού υποβάθρου των χρηστών, των εκπαιδευτικών στόχων που οι ίδιοι έχουν θέσει, της χρονικής διάρκειας και του βάθους εκπαίδευσης που επιθυμούν, της γλώσσας προτίμησης και του κυρίαρχου προτύπου μάθησης στο οποίο ανταποκρίνονται πιο αποτελεσματικά. 

Τέλος, κατά το τελευταίο 6μηνο θα ξεκινήσουν και οι δράσεις marketing, που θα αφορούν αφενός στη χρήση των social media αφετέρου στην παρουσίαση της πλατφόρμας στα εγχώρια ΑΕΙ καθώς και σε στοχευμένα Ιδρύματα των χωρών της ανατολικής/ νοτιοανατολικής Ευρώπης, της Ρωσίας, της Τουρκίας και της Αιγύπτου.

Χαίρετε! 👋
Χαιρόμαστε που σε γνωρίζουμε.

Κάνε εγγραφή για να λαμβάνεις ενδιαφέρον υλικό στο mail σου!

We don’t spam! Read our [link]privacy policy[/link] for more info.

EL
Μετάβαση στο περιεχόμενο